3 תשובות
הייתה לי תשאלה הזאת פעם, שיט אבל שחכתי למה הפחמן דו חמצני בתחתית
אה הייתה לי שאלה כזאת
לתת לך תשובה מפורטת?
לתת לך תשובה מפורטת?
אנונימי
פחמן דו חמצני כבד מן האוויר, ולכן במערה שבה אין רוח (אין ערבוב של מרכיבי האוויר) הפחמן הדו חמצני שוקע במשך הזמן, וריכוזו בשכבה התחתונה גבוה.
אנונימי
באותו הנושא: