4 תשובות
לא מפוצצים חצ'קונים!
בתור אחת עם אקנה
מפוצצים אחד גדלים באותו מקום 10.
זה גם לא אסתטי לגעת בחצ'קונים
עדיף לשים משחה ולשטוף כל יום כמה פעמים טוב את הפנים במים עד שיעבור
בתור אחת עם אקנה
מפוצצים אחד גדלים באותו מקום 10.
זה גם לא אסתטי לגעת בחצ'קונים
עדיף לשים משחה ולשטוף כל יום כמה פעמים טוב את הפנים במים עד שיעבור
את יכולה להשאיר פציעה באישור, שיכולה לההפך לצלקת.
עדיף לשים משפחה מייבשת, או לבקשת מקוסמטיקאית לעשות את זה.
עדיף לשים משפחה מייבשת, או לבקשת מקוסמטיקאית לעשות את זה.
זה יכול להפוך לצלקת לצערי, צריך לחכות שהם יעברו, אחרת זה לא ייגמר בטוב. או להשתמש במשחה
משאיר צלקות
באותו הנושא: