5 תשובות
את לא צריכה לול
שואל השאלה:
מסתבר שפה כן
אנונימית
לא את לא,
את פשוט בוחרת להוכיח להם כי את רוצה שהם יאמינו לך.
שואל השאלה:
אבל זה מעצבן שאני מספרת פה לאנשים בשביל לפרוק וזה ואז הם מתחילים לשפוט אותי ואני צריכה להסביר להם
אנונימית
את לא חייבת הסברים לאף אחד! ואף אחד כנראה לא יבין אותך