4 תשובות
סתם חבל לפספס את המבחן ושירד לך ציון בגלל זה.
כן זה מוצדק לא לא ללכת בגלל הקורונה, אבל אם את יכולה עדיף לך לבוא מחר למבחן.
שואל השאלה:
התכוונתי שאני אלך מחר בגלל המבחן
וואז אני לא אגיע יותר
אנונימית
זה מה שאני הייתי עושה
כן זה בסדר