4 תשובות
סתם חבל לפספס את המבחן ושירד לך ציון בגלל זה.
כן זה מוצדק לא לא ללכת בגלל הקורונה, אבל אם את יכולה עדיף לך לבוא מחר למבחן.
כן זה מוצדק לא לא ללכת בגלל הקורונה, אבל אם את יכולה עדיף לך לבוא מחר למבחן.
שואל השאלה:
התכוונתי שאני אלך מחר בגלל המבחן
וואז אני לא אגיע יותר
התכוונתי שאני אלך מחר בגלל המבחן
וואז אני לא אגיע יותר
אנונימית
זה מה שאני הייתי עושה
כן זה בסדר
באותו הנושא: