8 תשובות
כי כשאת מרביצה לעצמך הגוף שלך כבר מוכן לקבל את המכה, כשמישהו אחר מרביץ לך אז זה בא בהפתעה
כי אתה עדין עם עצמך, אתה לא תפגע בעצמך סתם כך בכוונה
גם כי הגוף מודע למה שהוא עושה
מה שהוא אמר ^^^^
כי אתה יותר מפחד להכאיב לעצמך מאשר אחרים..
שואל השאלה:
לא אני לא עדינה עם עצמי
אנונימית
כי אתה תהיה עדין עם עצמך
וגם הגוף שלך יהיה בהיכון שמשהו הולך לקרות

לדוגמא
שאתה נושך את הלשון בטעות זה כואב ממד
אבל שאתה עושה את זה בכוונה זה בכלל לא כואב ולא מורגש
אנונימית
אני יכולה להרביץ לעצמי כך שיכאב לי. לרוב זה בטעות, כמובן. או שאני עושה את זה בעוצמה גדולה יותר ממה שתכננתי.