7 תשובות
תחסוך לבית או שתקנה כבר וקח משכנתא על השאר, אתה בן 32 ברצינות שאתה שואל את זה באתר של ילדים
לדעתי כן, התשואה השנתית הממוצעת היא 4-5 אחוזים שזה די נחמד.
כן נכון תשאלו ילדים בסטיפס מה לעשות עם הכסף שלכם
תתייעץ עם אנשים שמבינים בזה או משהו חא יודעת
תתייעץ עם אנשים שמבינים בזה או משהו חא יודעת
להביא לי :(
מזמן חלמתי על גלנטוויגאן שחור מט כזה שארסק אחרי יום יומיים כי אני בלונדינית עיוורת שמנורת רחוב עבורה נראת כמו ירח
מזמן חלמתי על גלנטוויגאן שחור מט כזה שארסק אחרי יום יומיים כי אני בלונדינית עיוורת שמנורת רחוב עבורה נראת כמו ירח
לא ממש לא בורסה זה חרא
מסכים עם זאת שמעליי... בן אדם אתה בן 32 ואם באמת יש לך את הכסף הזה אתה היית יודע טוב מאוד מה לעשות איתו. בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה עם התשובות כי התשובות כאן הם של ילדים בני 16.
בגדול זה תלוי ברמת סיכון שאתה מוכן להכנס. השקעה יחסית בטוחה ויציבה זה נדלן. לך תקנה לעצמך דירה עם הכסף הזה
בגדול זה תלוי ברמת סיכון שאתה מוכן להכנס. השקעה יחסית בטוחה ויציבה זה נדלן. לך תקנה לעצמך דירה עם הכסף הזה
לדעתי תשקיע במשהו בטוח כמו דירה, וככה תוכל להשכיר אותה ולהרוויח כסף. בבורסה ההשקעה לא בטוחה, חבל על הכסף.