7 תשובות
שאני בן אדם קר, נפגעתי אבל בסופו של דבר דפדפתי את זה
אנונימית
שאני אימפולסיבית לגמרי,ואדישה לדברים בקטע מוגזם,חחח חבל שרק באמת לא אכפת לי ככ
כן, אמא שלי העירה לי על הגוף שלי(סוג של אמרה לי שאני לא צריכה לאכול כל הזמן)...
שאני שמנה *כיאילו בצחוק אבל היא הייתה רצינית*
אמ ובכיתי כמה ימים אז שאכלתי שוקולד ונרגעתי
אמ ובכיתי כמה ימים אז שאכלתי שוקולד ונרגעתי
אמא שלי אמרה לי שאני בן אדם מזעזע וחסר כול תכונות אמפתיה ומודעות למעשים שלי. ועל הדרך הוסיפה שאני אמכור טת עצמי תמורת בקבוק קולה אם צריך :)
אמרו לי שאני צריכה חייך יותר מבלי לדעת כמה אני מחייכת ואולי לפעמים בוכה, אמרו לי שאני שמנה בזמן ריב ונפגעתי, אמרו לי שאני שעירה בגלל שיש לי בכל הגוף שערות, העירו לי כי ביקשתי משהו ולא הסתכלתי על אותו בן אדם, זאת הסיבה שאני שונאת בנים, כי את כל זה בנים עשו.. מבלי לחשוב שאני יכולה להעלב, בגלל המשפטים האלו בכיתי בלילה/צהריים אבל אני לומדת לאט לאט ללמוד לשים זין על אחרים
אני אדישה ויבשה בזמן האחרון אז אמרו לי שרגילים לזה כבר
באותו הנושא: