4 תשובות
כל הרע בסוף יגמר תאמיני לי..
אנונימית
לא משנה מה לקחת הכל באיזי ולא להכניס את עצמך למצבים של לחץ
לא יודעת אם קשור לעידוד אבל לי אידית עוזר ממש המשפט הזה
לא יודעת אם קשור לעידוד אבל לי אידית עוזר ממש המשפט הזה
אנונימית
שואל השאלה:
כל כך הייתי צריכה את זה..תודה:)
כל כך הייתי צריכה את זה..תודה:)
יש בך טוב אמיתי.
את מיוחדת, יחידה במינך.
יש לך כוחות לשנות ולשפר דברים, יש יופי שרק את מביאה לעולם.
יהיו גם תקופות טובות. לא כולן, אבל יהיו גם רגעים שמחים.
אחרי כל קושי את תקומי, חזקה קצת יותר.
וכל קושי כזה יבנה אותך ויכין אותך לקושי הבא, עד שהוא יגיע כבר תלמדי לנצל את התקופה השמחה ולהודות עליה.
הכל חולף בסוף, הכל זמני.
את מיוחדת, יחידה במינך.
יש לך כוחות לשנות ולשפר דברים, יש יופי שרק את מביאה לעולם.
יהיו גם תקופות טובות. לא כולן, אבל יהיו גם רגעים שמחים.
אחרי כל קושי את תקומי, חזקה קצת יותר.
וכל קושי כזה יבנה אותך ויכין אותך לקושי הבא, עד שהוא יגיע כבר תלמדי לנצל את התקופה השמחה ולהודות עליה.
הכל חולף בסוף, הכל זמני.
באותו הנושא: