8 תשובות
אם גרם לך להרגיש לא בנוח שהיא דיברה על הגוף שלך מול כולם אז כן
מאוד
הלוואי שמורים יפסיקו להגיד דברים על משקל, בפעם אחת שהמורה שלי להיסטוריה אמרה את זה זה טיגרר אותי ממש ואז גם היה משהו בסטיפס ואז אכלתי מעט לשבוע (ואין לי הפרעות אכילה זה היה אחד מההתקפי אובססיה שלי)
אנונימית
וואו חוסר טאקט בקטע מפחיד
וואי ממש
חוסר טקט
המורה שלי אמרה לי שאני נראת כמו מקל ושאני הרזתי בחופש מה את לא אוכלת
אמרתי לה שאם כבר עליתי במשקל ושאני לא אוהבת שאומרים דברים רעים על הגוף שלי וזה מעצבן אותי אז היא ביקשה סליחה
שואל השאלה:
ממש לא ידעתי איך להגיב וכיתה של 20 ילדים בהתה בי והייתי כזה טוב?
אנונימית
ממש חוסר טאקט איכ