12 תשובות
אני אענה רק אם לא ענו על השאלה לפני.
חד משמעית כן. אני מרגיש שאני אשכרה עוזר למישהו
לפעמים..
כן אבל אני יותר אשמח לענות על שאלה שעוד אין בה 5 פרחים. עובדה שאני עונה עכשיו
תלוי איזה שאלה
שאלה של איזה יום היום אני לא אענה
אבל אם יש שאלה בנושא שאני מבינה והתשובה יכולה לעזור לשואל, אז אענה
לא תמיד
לא תמיד ברוב כן ...
לא אכפת לי מפרחים אם יש שאלה שאני יכלו לעזור בה אני יעזור
ברור שכן
אני בכלל לא מסתכלת עם נתנו כבר 5 פרחים לפני שאני עונה