5 תשובות
אני בגיי טיקטוק
זה כאילו צדדים
שואל השאלה:
שהצדדים אומרים??
m b
אנונימית
רק אלוהים יודע
נגיד גיי טקטוק זה הצד המצחיק של הטיקטוק והסטרייט זה של הריקודם וכל הפקבוי