5 תשובות
את לא מוזרה, את לגמרי בסדר את רק עוברת משבר. את תצאי מזה. אני בטוחה שעם את תתאמצי ותעבדי קשה תעקפי את כולם!
וואו קורה לי בחשבון מבינה אותך כל כך
ואיי ממש מבינה אותך ....אל תרגישי מוזרה וגם אל תשמרי בתוך הבטן כי זה לא יקל עליך ❤
אל תפחדי לפרוק וגם מגיע לך שיעזרו לך
את הכי לא מפגרת או מוזרה אני כל החיים שלי נכשלתי ולא ת'חומר זה עליי משהו? לא זה לא אומר כלום ואותו דבר לגבייך זה לא אומר עלייך דבר את ילדה חכמה ומדהימה תזכרי את זה תמיד 3>
באותו הנושא: