8 תשובות
תבהירי לו שהוא חשוב לך כבן אדם וכחבר טוב ושאין צורך עם כל הקטע של השמות חיבה.
זה לא צריך לפגוע בו, זה צריך לכבד אותך. פשוט תהיו חברים טובים ותצחקו מעבר לכל הזוגיות שהייתה לכם.
אם תרצו לשמוע על קשר ידידותי תהיו בני אדם נטו.
זה לא צריך לפגוע בו, זה צריך לכבד אותך. פשוט תהיו חברים טובים ותצחקו מעבר לכל הזוגיות שהייתה לכם.
אם תרצו לשמוע על קשר ידידותי תהיו בני אדם נטו.
אתם חייבים לנתק את הקשר לתקופת זמן מסויימת
לנתק קשר קצת
את מוכרחה ... הייתי במצב הזה תאמיני לי
שואל השאלה:
זה בעייתי כי אנחנו גם באותה הכיתה..
ובאותה קבוצת החברים
וכזה הוא גם ברשתות החברתיות שלי ומגיב והכל
זה בעייתי כי אנחנו גם באותה הכיתה..
ובאותה קבוצת החברים
וכזה הוא גם ברשתות החברתיות שלי ומגיב והכל
אנונימית
שואל השאלה:
אני ניסיתי אולי להציע את זה אבל הוא לא רוצה והוא עדיין מתעקש לפחות לשאול לשלומי ומנסה לפתח שיחות תמיד ואני מרגישה רע כי אני מרגישה ממש כלבה..
אני ניסיתי אולי להציע את זה אבל הוא לא רוצה והוא עדיין מתעקש לפחות לשאול לשלומי ומנסה לפתח שיחות תמיד ואני מרגישה רע כי אני מרגישה ממש כלבה..
אנונימית
זה למה אתם צריכים להתרחק לתקופה
שואל השאלה:
אבל כזה לפעמים זה מרגיש כאילו הוא לא מבין שאנחנו כאילו כבר לא ביחד.. ואני מרגישה רע כי בכל פעם שאני מזכירה לו שאנחנו לא ביחד ומנסה לגרום לו להפסיק עם שמות החיבה הוא ממש מתחיל להרגיש רע ואני יודעת שקשה לו להתמודד עם זה והוא גם פורק לי את העצב מהפרידה וכזה קשה לי לשמוע את זה..
אני רוצה שנישאר ידידים אבל אני לא חושבת שהוא יודע איך להתנהג כמו ידידים:((
אבל כזה לפעמים זה מרגיש כאילו הוא לא מבין שאנחנו כאילו כבר לא ביחד.. ואני מרגישה רע כי בכל פעם שאני מזכירה לו שאנחנו לא ביחד ומנסה לגרום לו להפסיק עם שמות החיבה הוא ממש מתחיל להרגיש רע ואני יודעת שקשה לו להתמודד עם זה והוא גם פורק לי את העצב מהפרידה וכזה קשה לי לשמוע את זה..
אני רוצה שנישאר ידידים אבל אני לא חושבת שהוא יודע איך להתנהג כמו ידידים:((
אנונימית
באותו הנושא: