4 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה כל פעם שצריך לעשות שלום רק אנחנו צריכים לוותר על שטחים?? זה נראה כאילו אנחנו מוכנים לוותר על כל המדינה בשביל שלום.. די נתנו כבר את סיני ועכשיו עוד 30 אחוז מהמדינה??
אבל למה כל פעם שצריך לעשות שלום רק אנחנו צריכים לוותר על שטחים?? זה נראה כאילו אנחנו מוכנים לוותר על כל המדינה בשביל שלום.. די נתנו כבר את סיני ועכשיו עוד 30 אחוז מהמדינה??
אנונימית
השטחים שרוצים לתת הם שטחים שבכל מקרה רק ערבים גרים בהם ויהודים לא מתקרבים לשם..
לגבי מה שhappiness אמרה
גם אני בספק שזה באמת יוביל לשלום.. הם כבר קיבלו הזדמנות וואלה לא ניצלו אותה
גם אני בספק שזה באמת יוביל לשלום.. הם כבר קיבלו הזדמנות וואלה לא ניצלו אותה
יש ימין שבעד להשאיר כל מילימטר (כי זה מהתורה, כי כבשנו אז מגיע לנו, לא יודעת מה) ויש ימין שאומר שלא מפנים יהודים מביתם (לא לפנות התנחלויות) אבל לתת לערבים שטח זה סבבה אם זה נעשה באופן מחושב
אנונימית
באותו הנושא: