4 תשובות
אולי הוא מתבייש או חשב שהוא עשה משהו לא בסדר
הוא מתבייש שלחי לו הודעה את אל תפחדי לא יקרה כלום
בהצלחה{:
{זילברשלג היה פה}
בהצלחה{:
{זילברשלג היה פה}
או סתם מתבייש או לא מעוניין
תמשיכי בשלך :)
תמשיכי בשלך :)
תכלס אפחד לא יודע ואפחד לא יתן לך כאן תשובה לזה.
עדיף תשלחי לו הודעה ולפי התגובות שלו תביני לבד
עדיף תשלחי לו הודעה ולפי התגובות שלו תביני לבד
באותו הנושא: