4 תשובות
אולי הוא מתבייש או חשב שהוא עשה משהו לא בסדר
הוא מתבייש שלחי לו הודעה את אל תפחדי לא יקרה כלום
בהצלחה{:
{זילברשלג היה פה}
או סתם מתבייש או לא מעוניין
תמשיכי בשלך :)
תכלס אפחד לא יודע ואפחד לא יתן לך כאן תשובה לזה.
עדיף תשלחי לו הודעה ולפי התגובות שלו תביני לבד