4 תשובות
כי אף אחד לא רוצה לדמיין אל עצמו מת
יצא לי לחשוב על זה
כשאני מדמיינת את עצמי בעוד עשר שנים אני חווה משהו שמזכיר תחושה של חור שחור
בגדול מלא אנשים עונים כזה
"אם אחיה עד אז"
כי הבסיס של רובינו אופטימי ולא פסימי ואנחנו מעדיפים לראות את עצמינו מצליחים מאשר מתים