5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא ממקום של פגיעה עצמית, יש לי בחילה רצינית ואני מרגישה שאם אקיא אני ארגיש טוב יותר וזה ישחרר לי את העניין הזה, רק שלא עובד לי החלק של ההקאה.
אם תוכלו לעזור במקום לקפוץ למסקנות אני ממש אעריך את זה :/
זה לא ממקום של פגיעה עצמית, יש לי בחילה רצינית ואני מרגישה שאם אקיא אני ארגיש טוב יותר וזה ישחרר לי את העניין הזה, רק שלא עובד לי החלק של ההקאה.
אם תוכלו לעזור במקום לקפוץ למסקנות אני ממש אעריך את זה :/
אנונימית
^ בולשיט לא קונה את זה. מלא בנות כאלה אומרות שזה בגלל בחילה , אם יש לך בחילה תשתי מים או תה אל תנסי להקיא . אף אחד פה לא יעזור לך
אנונימית
אל תענו זה לעודד פגיעה עצמית וזה אסור לפי החוק
אנונימית
לא להקיא!!! זה לא בריא ואת פוגעת בעצמך!!!
למה להקיא?
באותו הנושא: