4 תשובות
תחתונית זה פד יום יומי
הנה קישור שייתן תשובה לשאלתך
שואל השאלה:
אפשר להשתמש בתחתונית במקום פד?
אנונימית
לא.
תחתונית זה להפרשות זה דק מידי בשביל מחזור