8 תשובות
מוריד
משקפיים זה לאנשים עם פגם
תלוי איזה
אם זה מתאים לבן אדם אז זה מעלה
מעלה ממש
זה אחלה חח לא מתאים ולא מעלה
אבל לדעתי יש אנשים שזה ממש יפה להם משקפיים אז זה יכול להעלות
לדעתי משקפיים זה מהמם
יש מעט מאוד שזה לא יפה להם
תלוי איזה ולמי
אבל זה לא מוריד לי, נגיד יש אנשים שזה אפילו מעלה לי כשהם עם משקפיים
אני ממש נמשכת לבנים עם משקפיים אבל אני לא אוהבת על עצמי אז עברתי לעדשות
חח זה לא שכל כך שולטים בזה אם יש לי משקפיים או לא, הייתי בכיף מוותרת על המשקפיים שלי אבל אני מאוד מקווה שזה לא מוריד אני לא יכולה שלא לשים חחח