9 תשובות
סטיבן קינג לא סטיבן הוקינג חחח
ואני אוהבת
אני בעמוד מאה ומשהו של 'זה', בינתיים מאוד מעריך אותו...
אעדכן.
שואל השאלה:
איזה ספרים שלו קראתם?
אני ממש צוחקת מהתגובה מעליי
שואל השאלה:
יש בזה משהו. אגב תקראי את דוקטור סלחפ זה המשך של הניצוץ ספר ענק
שואל השאלה:
*סליפ
היי, אני מתה על סטיבן קינג.
קראתי את "הילדה שאהבה את טום גורדון" ו"דברים שצריך" (ספרים פחות מוכרים שלו נראה לי..)
ויש לי את "הניצוץ", "זה" ו"המכון" בבית שאני מתכוונת לקרוא (:
למה שנאהב אותו כי הוא נכה?
אנונימית