2 תשובות
להתחיל לדבר עם אנשים אחרים, להתעסק בעצמך.
תמיד תזכרי שזמן מרפא הכל ושאת מדהימה ושהכל יהיה בסדר בסופו של דבר 3>
תמיד תזכרי שזמן מרפא הכל ושאת מדהימה ושהכל יהיה בסדר בסופו של דבר 3>
אוף אני כל כל מבינה את ההרגשה הזאת.. אני 3 שנים ככה עם אותו אחד.. לא יצא לי מהראש לשנייה לא משנה כמה אני מנסה להתעסק בדברים אחרים ולהאמין שהזמן מרפא את שלו.. לא משנה כמה אני מבלה עם חברות הכי טובות שלי וכל כך כיף לי איתן, אני עדיין חושבת עליו וכבר ניסיתי הכל כדי לשכוח ממנו.. אני מנסה כל פעם מחדש להסביר לעצמי שזה רק גורם לי לסבול ולא יצא מזה שום דבר.. אין לי מושג מה הוא חושב עליי ואם הוא מרגיש כלפיי משהו כמו שאני מרגישה אליו
אני ממשיכה להאמין שהזמן ירפא את שלו אבל אני עדיין תקועה באותו מקום קצת יותר מ3 שנים
אני איתך ומבינה אותך כל כך
אני ממשיכה להאמין שהזמן ירפא את שלו אבל אני עדיין תקועה באותו מקום קצת יותר מ3 שנים
אני איתך ומבינה אותך כל כך
אנונימית
באותו הנושא: