14 תשובות
כל כך טייט, הוא עושה את העונה הראשונה באמת שבלעדיו העונה הראשונה לא הייתה נראת אותו דבר. ובכללי הסדרה בלי אוון פיטרס לא הייתה נראת אותו דבר.
טייט3>
לא יודעת מי זה הראשון אבל טייט אהובי פשוט
xavier
אבל בינינו אני מעדיפה את קודי פרן בתור מייקל לנגדון.
טוב אוקי סליחה יש לי אובססיה קשה כלפיו פשוט...דאדי אישיוז אותן יודעות
חחח לא הבנתי איך קשור אובססיה למייקל ודאדי אישיוז
גיל(?)
הוא לא מבוגר-
וגם בכללי זה לא בהכרח קשור לדאדי אישיוז את פשוט אוהבת את המראה שלו ומתחברת לדמות לא בהכרח זה דאדי אישיוז
31 ביולי 32-
טוב תכלס,אבל דאדי אישויז זה גם לא בהכרך גיל
זאת פאקינג הדומננטיות מהדהימה הזאת. השליטה והכרזימה.
כן אבל הוא שלט כזה שהוא התבגר שהראו שהוא היה צעיר הוא פחות שלט
כן
אפרופו סתם שתדעי
שהוא התבגר הוא עדיין היה בן 8-.....
עכשיו תזכרי איזה יופי היה לו שם עם חצי מהבונקר.....
ותחיי עם המידע הזה :)
חחח מה רגע איך הוא היה בן שמונה גם ארך לו השיער
כן בגיל 3 הוא התבגר בלילה אחד
ולגבי השיער-השתמש בשמפו זנב סוס שאמיר חצרוני המליץ עליו ")
ברור שטייט. לא סתם פגשתי את אוון ולא סתם יש לי פוסטר של אוון בחדר.
יא איך פגשת את אוון?
ונכון עכשיו נזכרתי שהוא התבגר בלילה אחד:)