התחברות
הרשמה
נכון חלק גדול מהערבים שגרים ברמלה ולוד הם בדואים?
8 ביוני 2020, 14:34
רמלה
לוד
מרכז הארץ
בדואים
תשובה אחת
בכלל לא
J
Jolian
באותו הנושא:
אם אני גרה ברמלה, אז אני אהיה בסדר נכון?
מי גר ברמלה
אני גרה ברמלה וחבר שלי גר בחיפה, אתם חושבים שנסתדר?
מה יש ברמלה שיש ברמלה שאין ברמלה?
יש פה אנשים שגרים ברמלה או לוד
יש כאן כאלה שגרים ברמלה?
יש כאן כאלה שגרים ברמלה?
לאלה שגרים ברמלה
נכון שזה ממש מטורף שאדם אחד עם כמה תומכים גרם למלחמה כל כך גדולה?
מישהו שגר ברמלה?
אם אני גר ברמלה, אז באיזה שעה אצטרך להגיע לבית ספר למסע ישראלי?