6 תשובות
אני בכלל לא מגיעה כבר חח
אין לי בית ספר בכלל
כן מאז שחזרנו משחחרים מוקדם
אני בכלל לא הולכת, ואלו שכן הולכים אומרים שהם משוחררים מוקדם אז כן
כן אבל אני לא הולכת מביאים אותנו לשעתיים