10 תשובות
לא זה מבאס את התחת ומרגיש שלא משנה מה תאמרי ירגיש לא מספיק ואם כבר זה לא מרגיש שהוא רוצה לדבר איתי בכלל
חשוב לי טיפה קיטשיות ולא שיחה יבשה, במיוחד שמדובר בבן זוג, אם הוא מצליח לשלב את שניהם אז אין לי בעיה (בצורה שתחייה את השיחה).
זה היה נחמד בהתחלה אבל אדישות ממושכת ממש מעצבנת אותי פעם אפילו חליתי כי מישהו היה אדיש אליי תקופה
אנונימית
שואל השאלה:
אה טוב.
אה טוב.
לא זה משעמם
חוץ מזה שגם אני אדישה אז בכלל
חוץ מזה שגם אני אדישה אז בכלל
אנונימית
לא
תכלס אני לא יודעת מה יהיה..
אבל אני חושבת שלא כי די קשה לי עם זה. זה מחרפן אותי
אבל אני חושבת שלא כי די קשה לי עם זה. זה מחרפן אותי
אנונימית
אני לא סובלת שעונים יבש, איך אפשר לפתח שיחה ככה?
לא רוצה לדבר איתי לא צריך, אבל אחרי זה אל תצפה שאני ואתה נדבר. בכללי.
לא רוצה לדבר איתי לא צריך, אבל אחרי זה אל תצפה שאני ואתה נדבר. בכללי.
תלוי מה האופי שלך
אם את אוהבת רטוב וזה מפריע לך אז חבל להתחיל בכלל.....
אם את אוהבת רטוב וזה מפריע לך אז חבל להתחיל בכלל.....
לא. זה מבאס והורס את כל המצב רוח, חוץ מזה אי אפשר לדבר איתו