5 תשובות
אני תומכת בהצעה שלך.
לדעתי כדאי שיהיה אפשר לצרף לשאלה תמונה מהגלריה במקום להעלות אותה ל- siz או משהו כל הזמן.. צירוף קובץ כזה לשאלה.
וכמובן אם המערכת מזהה את זה כמשהו גס זה לא יאושר.
ועוד משהו, שנוכל לדעת אם קראו את ההודעה שלנו בצ'אט.
להכניס לפה פרסומות, לא הרבה אבל בגבול הטעם הטוב
עם הכסף הזה לפרסם את סטיפס באפליקציות כמו פייסבוק
וכך להביא לפה עוד אנשים

צאט תמיכה של סהר/ערן

לקבל התראות לפלאפון
שיהיה כמו שהיה פעם את המצטיינים היומיים
האלה שקיבלו הכי הרבה פרחים את אלה שענו הכי הרבה... זה היה נחמד
שיבואו עוד ארגונים חוץ מערן וסהר, שיהיו יותר עמותות או חברות על בריאות, עניינים משפטיים וכולי. שיהיה אפשר לתייג אנשים ולפצל תגובות כמו פייסבוק
שנאמנים יקבלו את החיבוק שלהם