9 תשובות
לא
בכלל לא אל תהיה חבר שלו
מה? לא...
הוא בטח צחק
הוא בטח צחק
אנונימית
כן זה מאוד הגיוני
אנונימי
ממש לא,לא יודעת אם זה בצחוק או לא,אבל לא מצחיק בכלל
פעם בארצות הברית היה חוק ששחורים יושבים מאחורה באוטובוס.
הוא השתמש בעובדה הזאת כדי לצחוק עליך.
אם אתה בוחר להשתעשע אט להעלב, זה כבר בינך לבינו
הוא השתמש בעובדה הזאת כדי לצחוק עליך.
אם אתה בוחר להשתעשע אט להעלב, זה כבר בינך לבינו
שואל השאלה:
לאנונימים שלא נתנתי להם, זה לא שלא הסכמתי עם דעתכם פשוט נתנתי למי שמקבל פרח
לאנונימים שלא נתנתי להם, זה לא שלא הסכמתי עם דעתכם פשוט נתנתי למי שמקבל פרח
אנונימי
מה הקשר? הוא לא חבר. ניסה לומר שיש לך זכויות פחותות בגלל צבע העור. זרוק אותו.
אנונימי
מה-
אני בשוק
אני בשוק
באותו הנושא: