2 תשובות
יש דברים שלא עושים יש דברים שלא עושים
שואל השאלה:
חא עשיתי הרבה זמן, עשיתי בשביל הצחוק יש לי גם סירטון שהוצאתי את הבקבוק והשפתיים שלי היו נפוחות כאלה מי שרוצה תסירטון שיגיד
חא עשיתי הרבה זמן, עשיתי בשביל הצחוק יש לי גם סירטון שהוצאתי את הבקבוק והשפתיים שלי היו נפוחות כאלה מי שרוצה תסירטון שיגיד
אנונימי
באותו הנושא: