התחברות
הרשמה
קילפתי חצקון גדול שהיה לי ליד האף עכשיו יהיה לי צלקת??
7 ביוני 2020, 22:00
צלקת
עור הפנים
פצעי בגרות
2 תשובות
תלוי אבל בדרך כלל לא ואל תעשי את זה שוב
C
Cat girl23
לא זה יעבור עם הזמן
W
Wanda Maximoff
באותו הנושא:
יש קשר לזה שהייתי בפארק מים ועכשיו יש לי חצקונים?
הייתם הולכים לבית ספר אם היה יוצא לכם חצקון גדול בפנים?
גדל לי חצקון גדול עם אני ימחוץ ויצא לבן כזה הוא יעלם?
פוצצו חצקון שהיה ממש גדול ויורד לי דיי הרבה דם, זה טוב?
בטעות קילפתי חצקון ליד האף מה יקרה לי?
בטעות קילפתי חצקון ממש קטן על האף ויורד לי דם, וזה לא מפסיק, מה לעשות?
היה לי חצקון ענק במצח שמתי קרח רק עליו אתמול בלילה ואז ניהיה לי עיגול אדום גדול ועד עכשיו זה לכ עבר ... מה לעשות?
היה לי חצקון באף ופוצצתי אותו ועכשיו נישאר סימן אדום איפה שהיה החצקון מה לעשות
קילפתי בננה בחושך , אני גיי עכשיו?
קילפתי בטעות חצקון ועכשיו זה נהיה אדום ושורף מה לעשות?
פוצצת חצקון גדול שהיה לי הוא היה לבן וגם היה צהוב יבש למעלה .