4 תשובות
שואל השאלה:
למה את נגד זה?
סתם מעניין אותי לדעת מה הסיבה.
ותודה על התשובה מעריכה ממש
אנונימית
שואל השאלה:
כן כניראה אני באמת לא מבינה את החשיבות של זה אבל בגלל זה אני שואלת בשביל להבין.
ונכון אני במצב לא טוב ואני מחפשת פיתרונות לזה ומנסה דרכים שיוכלו לעזור אבל אם זה זבל אז כניראה שאפסיק ואחפש שיטה אחרת.
בכול מקרה ממש תודה שאמרת את זה, ומסכימה איתך ממש באמת חשוב לא להתמכר לזה ובכללי לדברים אחרים ולפעמים זה יכול לקרות גם מבלי לשים לב אז בגלל זה אני באמת חייבת לפקח על מה שאני עושה אבל לא ידעתי שזה עד כדי כך חמור אז באמת אקח לתשומת ליבי ותודה שוב.
אנונימית
אני לוקחת את התרופה רק במקרה של sos לי היא מאד עוזרת וללא תופעות לוואי
שואל השאלה:
כן זהו גם אני ממשתמשת בה במקרי חירום וכשאני מרגישה שאני מאבדת את זה.
אבל אני צריכה למצוא פיתרון קבוע ומשהו שימנע את החרדה וההתקפים מראש ואני חייבת דחוף ללכת לפסיכיאטר או משהו כי כבר אי אפשר לחיות עם זה.
תודה בכול מקרה :)
אנונימית