2 תשובות
תתחילי מגיטרה רגילה, אבל בס זה לא כזה קל
תנגני על מה שבאלך הכלי שמושך אותך
תמיד גיטרה אקוסטית משכה אותי ולמדתי לנגן בה (אנשים אפילו אמרו שיש לי כישרון טבעי ואני קולט את החומר מהר)
אם בס משעמם אותך תנסי כלי אחר עד שתמצאי
תמיד גיטרה אקוסטית משכה אותי ולמדתי לנגן בה (אנשים אפילו אמרו שיש לי כישרון טבעי ואני קולט את החומר מהר)
אם בס משעמם אותך תנסי כלי אחר עד שתמצאי
אנונימי
באותו הנושא: