התחברות
הרשמה
מישהו כאן עומד לעלות שנה הבאה לכיתה ז' בכדורי?(מעלה פעם 3 כי לא ענו) בבקשה תענו!!!!
7 ביוני 2020, 20:41
פליז
בית ספר
תשובה אחת
אני לומדת בכדורי אבל אני לא עולה לשם אני בחטיבה, מכירה אישית את השכבה מכדורי שעולה אם עוזר :)
F
Fruity girl
באותו הנושא:
מישהו שנולד ב23/12/2004 אמור לעלות עכשיו לכיתה י נכון?
מישהו כאן עומד לעלות שנה הבאה לכיתה ז' בכדורי?
שנה הבאה בכיתה יא אפשרי לעלות מ4 יחל לחמש יחידות?
לעלות לכיתה ט עם אותו תיק מכיתה ז סבבה?
מישהו עולה שנה הבאה לכיתה י' בבית הספר בויאר בירושלים?
מישהו שנולד ב24/11/2004 לאיזה כיתה אמור לעלות עכשיו?
אני עולה לכיתה ט שנה הבאה בעזרת השם... קיצר אני ב מיצוי במתמטיקה,אני יכולה לעלות להקבצה א במהלך השנה או שזה לא הגיוני?
מי עוד עומד להיות שנה הבאה בבליך בכיתה ט?
אני ממש לחוצה לעלות לכיתה י' שנה הבאה. איך היה לכם?
נשארתי שנה בגן זה אפשרי לעלות כיתה לכיתה ט?
אני בשלוש יח"ל במתמטיקה, יש לי סיכוי לעלות לארבע בשנה הבאה אם אחרוש על החומר לבד?