8 תשובות
כן בטח
אני בדיוק כמוך
וזה ממש לא אומר שאת לא מטפחת את עצמך
וזה ממש לא אומר שאת לא מטפחת את עצמך
את לא חייבת להיות כמו כל האחרות , אבל יש הגיינה מינימלית ואם למשל את לא רוצה להתאפר או לשים בושם זכותך אבל דורדוראנט למשל חשוב לשים
את צריכה להיות עצמך ולא לנסות להיות כמו כל האחרות
את צריכה להיות עצמך ולא לנסות להיות כמו כל האחרות
גם אני ככה
זה לא אומר שאת לא מטפחת את עצמך, זה ממש סבבה
כן ברור. את עושה רק מה שמעניין אותך ואת לא צריכה להתחיל לנסות ולהתמצא בכל הנושאים האלה מתוך לחץ חברתי. תעשי אך ורק מה שאת אוהבת
אני בדיוק כמוך רק שלפני כמה חודשים התחלתי קצת להתאפר וגם זה ממש בקטנה , זאת לא תחרות בינך לבין החברות שלך תעשי מה שטוב לך
גם אני לא מתאפרת ושמה לק (לפעמים בפורים...) אני לא רואה בזה בעיה, פשוט אין לי כוח לדברים האלה
באותו הנושא: