התחברות הרשמה

שמעתי שרוצים לסגור את החטיבות והתיכונים ביום שלישי זה נכון?

7 ביוני 2020, 19:09
תיכוןחטיבת ביניים    
2 תשובות
לא
ב
בחזרה לשנת 1948
לא שמעתי אבל אמןן
ג
גןגציגל-
באותו הנושא:
האם שמעתם שרוצים לסגור את כנפיים של קרמבו?
מה אתם חושבים על זה שרוצים לסגור את האינסטה?
לא הבנתי , הולכים לסגור ביום ראשון את החטיבות והתיכונים ?
שמעתם ששוקלים שוב לסגור את החטיבות והתיכונים?? מה אתם חושבים על זה?
ראיתי עכשיו שביום שלישי מחליטים אם לסגור את החטיבות ואת התיכונים...
שמעתם שרוצים להוריד את הבגרויות?
לדעתכם צריך לסגור את החטיבות והתיכונים?
ידעתם שרוצים לסגור את כנפיים של קרמבו?
שמעת שרוצים לסגור את כל סניפי כנפיים של קרמבו? מה אתם חושבים על זה??
שמעתם שבשעה 6 מחליטים אם לסגור את הבתי ספר שוב?
ראיתם שחמ"ל התריעו שרוצים לסגור תחבורה ציבורית ומוסדות חינוך בישראל בימים הקרובים בגלל הקורונה? זה באמת יקרה?