9 תשובות
אני לא לובשת טייצים
הודיס
הודיס
יש לי שני טייצים שגדולים עלי(והם היו המידה הכי קטנה שמצאתי מתוך כמה חנויות) מהודיס
הודיס
טייצים שחורים רגילים אסל אני בקושי שמה
נייק
אורי קטה
מי צריך מותגים (;
אנונימית