התחברות
הרשמה
רק אני כשיש לי אפצ'י במקום בלי שמש אני ישר מדליקה פנס בטלפון ושמה על העיניים?
7 ביוני 2020, 17:34
פנסיה
2 תשובות
רק את
א
אני אוהבת שקוראים לי שקדי :)
אני פשוט מסתכלת על אור.
אנונימית
באותו הנושא:
זה נחשב שאני שומרת שבת אם אני לא מדליקה אש , או נוסעת אבל נוגעת בטלפון?
יש.לי.איזשהי.בעיה.בטלפון.שאחרי.כל.מילה.זה.שם.לי.נקודה.במקום.רווח
למבינים- מה זה אומר כשיש בפייסבוק סימן של טלפון במקום הנקודה הירוקה של המחוברים בצ'אט?
ידעתם שמי שמדליק מדורות במקום שלא אושר מראש יכול לקבל מאסר של חצי שנה בהוראת הנציב?
האם השם של הנגיף "קורונה" לא מדליקה אצלכם נורה אדומה?
יש אפשרות להוסיף לי מקום בזכרון בטלפון ?הבנתי שמה שיש בהגדרות זה לא קשור לוואטספ ותמונות וכאלה
אם אתם במקום ציבורי ובסטיפס, אתם מסתירים את הטלפון כדי שלא יראו שיש לכם?
אני צמה מחר ואני כן מדליקה אורות וכן עם הטלפון והכל
אם אני מכבה את הטלפון, כשאני מדליקה אני מקבלת התראה אם התקשרו אליי?
אם הטלפון כבוי ומתקשרים אליי שאני מדליקה אותו אני יכולה לראות אם התקשרו?
התמונות שיש לי בגלריה של סנאפצאט תופסות מקום בטלפון בדיוק כמו התמונות בגלריה הרגילה?