12 תשובות
אייפון יותר טוב לדעתי... מה את רוצה שנגיד לך לעשות חח
ללכת עם הלב.
להקשיב למוח
ללכת עם הלב תמיד
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
אני מעדיפה גלקסי אבל אם המצלמה ממש חשובה לך אז תקני אייפון
להקשיב ללב הגלקסי יותר טוב
המוח אומר אייפון הלב אומר גלקסי והכיס אומר נוקייה
אנונימי
ללכת עם הלב שלך
המוח אומר אייפון דווקא? גלקסי עדיף מכל בחינה, חוץ מחווית המשתמש. אז דווקא הלב צריך להגיד אייפון והמוח גלקסי. כמות האפשרויות באנדרואיד עצומה לעומת אייפון.
רק אייפון
ללכת עם הלב 3>
להקשיב ללב
באותו הנושא: