11 תשובות
שואל השאלה:
הם מסוגלים להתאהב?
הם מסוגלים להתאהב?
אנונימית
שואל השאלה:
וכזה ממש לא לעזוב את הבת זוג שלהם ולרצות להיות לידה וכו?
וכזה ממש לא לעזוב את הבת זוג שלהם ולרצות להיות לידה וכו?
אנונימית
אני לא יודעת אם זה יתבטא ככה, אבל הם כן מסוגלים לאהוב.
אולי הם מראים את זה בצורה שונה
אולי הם מראים את זה בצורה שונה
שואל השאלה:
זא שהם מסוגלים לאהוב מישהי, אבל עדיין לא יהיו זקוקים לקרבה שלה ולדבר איתה כזה הרבה כמו אצל אנשים רגילים נגיד?
זא שהם מסוגלים לאהוב מישהי, אבל עדיין לא יהיו זקוקים לקרבה שלה ולדבר איתה כזה הרבה כמו אצל אנשים רגילים נגיד?
אנונימית
זה תלוי ברמה של הפיגור שלהם (לא בתור גנאי), ובאופי
שואל השאלה:
טוב תודה, אבל בקשר למה שאמרת על "פיגור", במקרים רבים מאוד דווקא אין להם פיגור שכלי הם יכולים להיות מאוד חכמים וחדים, בעלי תפיסה מהירה ובעלי אינטילגנציה יחסית מאוד גבוהה בחלקים מסוימים במוח
טוב תודה, אבל בקשר למה שאמרת על "פיגור", במקרים רבים מאוד דווקא אין להם פיגור שכלי הם יכולים להיות מאוד חכמים וחדים, בעלי תפיסה מהירה ובעלי אינטילגנציה יחסית מאוד גבוהה בחלקים מסוימים במוח
אנונימית
אוטיסטים בתפקוד מאוד גבוה יכולים לאהוב בידיוק כמו אנשים רגילים , לא יודעת איך זה אצל אוטיסטים בתפקוד בינוני או נמוך
אנונימית
בתפקוד גבוה בוודאות כן.
ראיתי ילד בתפקוד נמוך שלא מתקשר ונראה כאילו הוא שקוע בעולם אחר לחלוטין, אבל ההורים שלו אמרו לי שהוא מבין הכל והוא יודע שהם ההורים שלו אז אני מניח שהוא מבין קשרים ו"אהבה" אכן, פשוט באופן מסתורי שונה לחלוטין מאיתנו
ראיתי ילד בתפקוד נמוך שלא מתקשר ונראה כאילו הוא שקוע בעולם אחר לחלוטין, אבל ההורים שלו אמרו לי שהוא מבין הכל והוא יודע שהם ההורים שלו אז אני מניח שהוא מבין קשרים ו"אהבה" אכן, פשוט באופן מסתורי שונה לחלוטין מאיתנו
תראי את זה ותחליטי בעצמך...
הרוב כן פשוט חלק אולי לא מבינים מה זה ממש
אנונימי
באותו הנושא: