התחברות
הרשמה
אני היחידה שכל פעם אחרי שהקראש מביא לה חיבוק, עושה לה לייק, משהו כזה ממש בלחץ מתרגשת ולא מפסיקה לחשוב על זה ולנתח את זה?
7 ביוני 2020, 16:20
קראש
הידלקות
3 תשובות
וואו, גם אני כל כךך
אנונימית
גם בת דודה שלי
S
Sweet as a devil
לא אנוכי גם
/
/:קירבי הדשא של השכן:/
באותו הנושא:
אני היחידה שכל הזמן נכנסת לתגית "קראש" כדי לראות אם יש סיכוי אפסי שהקראש שואל עליי?
אני המוזרה היחידה שלפעמיים אני ממש צריכה חיבוק אבל אין אף אחד?
אני היחידה שיש לה קראש על פרדי מאיי-קארלי?
הקראש בא לחבק אותי ואחרי החיבוק נתתי לו נשיקה במצח, עד כמה זה גרוע?
בנות אתן אוהבות שהבן מנשק אותכן בלחי מתי שהוא מביא לכן חיבוק של ביי?
אין מצב שאני היחידה שחושבת שחיבוקים זה מביך ???
אני היחידה שלא אוהבת חיבוקים מאמא שלה?
אני היחידה שעדיין אין לה נשיקה או אפילו חיבוק או אפילו - עזבו מגע - גלידה לסילבסטר?
חיבקתי את הקראש לחיבוק ממש ארוך והרגשתי את
אני היחידה שיש לה קראש מטורף על גיא טיוי?
אני היחידה שמתי שהקראש מציע לי לצאת איתו יורד לי ממנו ממש?