3 תשובות
אני מציירת עם היד כי אני מחפשת מחיר נורמאלי בנתיים עד שאני אקנה את של אפל
אני מציירת בטלפון עם היד וזה עובד מעולה. אם את מתחילה לא ממליצה לך לקנות עט של אפל כי כמו שאמרת זה מאוד יקר ועדיף להתחיל לפני שמשקיעים בזה כסף, אם את רוצה אבל את יכולה להזמין ממש בזול באלי אקספרס וכאלה עט מגע שזה כמו עט של אפל רק פחות טוב (עט של אפל יודע להגיב ללחץ ולעשות קו עבה או דק יותר וזה פשוט כמו לצייר עם האצבע רק יותר נוח)
LR1
יש לוחות כתיבה, יכול להיות שימושי..