8 תשובות
אל תשימי על אף אחד פשוט
לשים זין על מה שאנשים חושבים. כשתהיי שלמה עם הגוף שלך יהיה לחך ביטחון ללכת איך שבא לך.
אז תרדי במשקל, מה את מצפה שיענו לך?
היום לאף אחד לא באמת אכפת איך כל בן אדם ברחוב נראה,
זה לא שמישהו יבוא אלייך ברחוב יבחן את כל הגוף שלך ויגיד בואנה איזה שמנמנה.
אנחנו ב2020, כל אחד עושה ולובש מה שבא לו ואני יותר נתקלת בתמיכה מאשר ביקורת
שואל השאלה:
אני פוחדת מהתגובות של החברים של הבן זוג שלי
אנונימית
שואל השאלה:
כוכב הדרום

ומי אמר שאני לא מנסה..?
ואם אין לך תשובה לשאלה שלי אז פשוט אל תענה..
אנונימית
הם חברים שלך, הם יאהבו אותך כמו שאת.
*זו* התשובה שלי לשאלה שלך.
אני לא עונה תשובות גנריות שכבר בטח שמעת, אני אומר את האמת בפרצוף - אם משהו לא טוב בעיניך, תשני אותו, אל תנסי לחיות איתו