6 תשובות
אבל אם את מעדיפה להישאר אנונימית אני אכתוב פה
שואל השאלה:
שלחתי לך הודעה
שלחתי לך הודעה
אנונימית
רגעע גם לי זה ככה תכתבו פה בבקשהההה
תשלחי לי הודעה רגע אני אנסה להסביר לך
שואל השאלה:
כן תעזרי ליי
כן תעזרי ליי
אנונימית
אוי , אני מבינה מה עשית..
יש לך אייפון? אם כן אני חושבת שאני יודעת מה עושים אבל לא בטוחה אם זה עובד
יש לך אייפון? אם כן אני חושבת שאני יודעת מה עושים אבל לא בטוחה אם זה עובד
באותו הנושא: