7 תשובות
לכל מוצר יש תוקף תחפשי טוב
כן
עדיף לא להשתמש..זה בהחלט יכול לעשות נזק
עדיף לא להשתמש..זה בהחלט יכול לעשות נזק
כן יש תוקף ..
בעיקרון אם את רואה שזה נוזלי ממש (קרם) ותלוי מתי קנית
אני מחליפה כל שנה את הכל לייתר ביטחון..
בעיקרון אם את רואה שזה נוזלי ממש (קרם) ותלוי מתי קנית
אני מחליפה כל שנה את הכל לייתר ביטחון..
כן יש תוקף. תבדקי, חייב להיות רשום או בדיו או בחריטה על הפקק או על התחתית
בכללי עדיף לא להשתמש אם עבר התוקף זה יכול לעשות תגובה לא טובה
בכללי עדיף לא להשתמש אם עבר התוקף זה יכול לעשות תגובה לא טובה
אנונימית
יש סימן כזה של קרם (על המוצר) ועליו כתוב כמה חודשים מרגע הפתיחה אפשר להשתמש (זה מסומן באות m)
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי שמץ מתי קניתי אותו פשוט מצאתי אותו במגירכ ואני לא מוצאת בשומקום סימן לתוקף חיפשתי ביסודיות
אין לי שמץ מתי קניתי אותו פשוט מצאתי אותו במגירכ ואני לא מוצאת בשומקום סימן לתוקף חיפשתי ביסודיות
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גם לא נראה מימי או מוזר אבל בגדול הוא פתוח..
הוא גם לא נראה מימי או מוזר אבל בגדול הוא פתוח..
אנונימית
באותו הנושא: