התחברות הרשמה

אני ממש מקווה שתבינו אבל אני צריכה עזרה בלשון יש לי מחר מיצב

בסיכום ממזג
אם אני כותבת
בכתבה " מי באמת צריך גני חיות"(וולפסון 2008) וולפסון טוען כי....
או לכתוב
בכתבה " מי באמת צריך גני חיות"(2008) וולפסון טוען כי.....

אני חייבת לדעת ממי שמבין אני באמת לא יודעת.
6 ביוני 2020, 20:10
לשוןחוות דעתלשון עבריתהתייעצותמיצ"ב    
2 תשובות
ככה
וולפסון 2008 (שם)
לא נתנו לכם דוגמא?
Z
ZOMBIET
שואל השאלה:
לא הבנתי מה זה שם,תוכל/י להסביר שוב?
_
__אנונימית___
באותו הנושא:
בנים תכנסו מסר חשוב שאני מקווה שתבינו
אייפון( מקווה שתבינו)
זה לא ספאם מקווה שתבינו
מה לעשות?!?! קצת ארוך מקווה שתבינו
אני ממש מקווה שתבינו מההסבר
בנות איך אני אמורה להסביר לאמא שלי שאני צריכה להתחיל להוריד שערות מהחתול? (מקווה שתבינו..)
איך קוראים לשיר הזה??? מקווה שתבינו אותי חחחי..
יש לי שאלה מקווה שתבינו, זה לגבי האינסטגרם.
חייבת עזרה. איך קוראים לעוגיות שהן נראה לי עוגיות חמאה שמעליהן יש סוג של ציפוי סוכר כזה בצבעים, וואי מקווה שתבינו
אני צריכה עזרה... מקווה שלא תשפטו
אני מקווה שתבינו את השאלה- אינסטגרם