4 תשובות
כי אם יהיה גל שני גדול מספיק אז יבטלו את הבגרויות
למה אתה מתכוון? לקורונה?
כי לא אכפת לנו
זה משהו שהרבה הורים מנסים לטפל בו כי למשל אמא שלי נגד פתיחת הבית ספר...
באותו הנושא: