4 תשובות
איכס בנאדם זוועה
בדיוק כמו חצרוני והצל עושה פרובקציות לא מכבדות בשביל להתפרסם...
הבחור עבר הרבה דברים וזאת הדרך שלו להתמודד עם זה.
אני מסכים עם האידיאולוגיה שלו במובן מסויים אבל רק עם חלק
אני מסכים עם האידיאולוגיה שלו במובן מסויים אבל רק עם חלק
אנונימי
הוא נראה בן אדם אינטליגנט וחבל שהוא חווה בתור ילד את הצד הקיצוני של הדת ובחר להתמודד עם זה בצורה כזאת של חוסר כבוד למשהו שכלכך חשוב לאנשים מסוימים.
באותו הנושא: