7 תשובות
פחות הטעם שלי
לא הייתי לובשת כי זה לא הטעם שלי אבל הוא כן יפה במיוחד :)
אני לא אוהבת את הסגנון אבל הגינס יפה
חמוד
מאוד ❤
יאוו מהמםם
באותו הנושא: