7 תשובות
אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים.
שואל השאלה:
לא לענות זאת גם בעיה.. יש לי עקרונות ואחד מהם הוא לא לסנן.
אנונימי
פשוט תגיד להם שאתה צריך הפסקה! תגיד להם שאתה חא כועס אתה סתם רוצה הפסקה של כמה ימים ותודיע להם שאם הם יתקשרו אתה כנראה לא תענה. זה לא נחשב לסנן כי הם יודעים שאתה לא עונה מסיבה מסויימת
לא לזרום איתם בשיחות, לענות קצר, להגיד להם שאתה עייף.
לשים אוזניות, להמנע מהתקהלויות, ללכת לסיבוב בחצר לבד אם אתה תלמיד בבית ספר.
אז אל תענה, או שפשוט תשים על שקט ואחרי שהם מתקשרים תשלח הודעה שסתם אתה חולה ורוצה שקט ולנוח.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא רעיון טוב להגיד שאני חולה, כי ההורים והחברים יתחילו לדאוג ולהתקשר כל שעה לשאול אם הכל בסדר
אנונימי
תגיד שאתה חולה ואתה רוצה לנוח שבוע עד שתבריא.
אנונימית