2 תשובות
דיכאון יכול לנבוע מהרבה סיבות הסיבות העיקריות זה לאבד בן אדם קרוב /מוות של בן אדם קרוב
זה בסדר לפחד ממוות גם בגיל כזה כי אולי היה לך טראומה שקרוב משפחה שלך מת או משהו כזה
באותו הנושא: