7 תשובות
לעמוד על שלך, ביטחון עצמי, לא להגרר אחרי אחרים לדעת הלביע את הדעות שלך לבד, לא להיות תלותי, לא להיות אובר נחמד.
שואל השאלה:
תודה! אז מסתבר שיש לי את הכל חוץ מביטחון עצמי חח
אנונימית
לפי איך שזה נשמע כן יש לך ביטחון עצמי, אנשים ללא ביטחון עצמי לא היו מודים בזה אפילו.
שואל השאלה:
תודה חח^^ אבל אולי זה יותר בטחון בדעות ובהחלטות שלי כי אם זה נגיד ללכת לחוף עם בגד ים או אפילו עם שורט אני אתבייש כי אין לי ביטחון בגוף שלי או אם בא לי לספר בדיחה אני לא אספר אותה כי אני חושבת שהיא עלובה חח
אנונימית
תמיד אפשר לשנות את הביטחון העצמי :)
שואל השאלה:
תודה(: אני מנסה
אנונימית
בטוחה שגם בלי ביטחון עצמי, את עדיין מדהימה.